Our Recent Posts

Tags

No tags yet.

Evening September 10

Good evening sir, today was an angry day. I had hoped to find the motivation to go for a walk with Leia today, but it turns out nope. I decided to just stay in my jammies and just be angry.

And that's okay.

I hope people don't think I am just floating along on a positive fluffy cloud ("happy little clouds" yeah Bob Ross!) of grieving. No no, I have a different mood sometimes every minute, sometimes it changes after a few hours. I never know. I woke up feeling like I was just going to be pissed at the universe for stealing my reason for living and so I just went with it. I don't understand how a little boy with so much energy, so much love of life and everything around him is gone. Gone. I can't physically give you a hug. I can't physically give you a smooch, better yet feel you giving me one back. I hear the little kids playing in the distance and I want to scream "SHUT UP!!" Lol, and yes sometimes I just say it "shut the hell up". You know your Moose, I can't always be calm cool and collected. So today I am angry, who knows what tomorrow brings.

Tomorrow is a different day.

I haven't broken the eggs yet, I am debating on whether or not to draw faces on them before I smash them, or just leave them blank. I guess I will just see how I feel when the mood strikes me.

However, that all being said it is you who uplifted me into no longer an extreme fit of rage. I watched some videos of you and of course you made me laugh. Oh! LMAO! Speaking of laughing! Yes, what started to turn my mood around this evening was The Office. I have been binge watching it because it is silly harmless, and yes funny. Well on one episode Michael Scott was the subject of a Roast, and every time he insulted someone he said "roasted!". LOL I was cracking up! I then asked you if that's "what you meant?", I haven't gotten an answer yet, but I have a feeling that yes, that is what you meant. So now I know...and knowing is half the battle

The first two pictures are from Summer camp 2015. You and your friends had quite the operation going on over in the sand pile. You were building I think a village and there was a bank, with the rocks being currency? Something to that effect, damn it I wish my memory wasn't shot. The other photo is of a bracelet you made me out of Wikistix in Maine at TwoCats, the M is my favorite part.

Goodnight Goose "Goodnight Moose" See you in the morning "See you in the morning" I love you Goose "I love you Moose" Always, always? "Always, always."

 

Follow

©2018 BY FORCE SPIRIT GOOSE | TORRINGTON, CT | FORCESPIRITGOOSE@GMAIL.COM 

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now